Google та безкоштовне розміщення товарів у блоці Shopping

Shopping

Найближчим часом з’явиться можливість безкоштовно розміщувати товари в Google Shopping в результатах пошуку. До кінця місяця ця зміна стане доступною у США, а до кінця року – і по всьому світу.

Запуск розпочнеться наступного тижня. Тоді результати пошукової видачі в блоці Google Shopping складаються в основному з безкоштовних списків товарів. Хоча рекламодавці й надалі можуть налаштовувати платні кампанії, тепер SEO-фахівці так само зможуть використовувати цей блок як один із інструментів.

googlr-merchant-center-free-shopping-listing

У Google це рішення пояснюють тим, що цифрова комерція стала рятувальним колом як для продавців, так і для споживачів. Але компанії, які намагаються вижити в кризовий час, в основному не можуть дозволити собі платне розміщення товарів у Google Shopping.

«Зараз, коли споживачі переважно купують онлайн та шукають в інтернеті не лише речі першої необхідності, а й іграшки, одяг, товари для дому, це дає можливість компаніям, які зазнають збитків, відновити зв’язок. Але багато хто не може дозволити собі це зробити.

Завдяки сотням мільйонів пошукових запитів у Google щодня ми знаємо, що багато роздрібних продавців мають готові до відправки товари, які потрібні людям, але які не доступні онлайн».

Поряд із цією зміною, почалося партнерство Google з PayPal. Продавці можуть пов’язати свої облікові записи в цій платіжній системі з обліковим записом у сервісі, що, як сказано в блозі компанії, прискорює процес реєстрації.

Стверджується, що блок Shopping «в основному» складатиметься з безкоштовних списків, але платні також залишаться і відображатимуться на більш видному місці у верхній частині блоку. Крім того, платні списки будуть єдиними, які будуть видно в каруселі оголошень Google Пошук. Можна припустити, що те саме стосується інших товарних оголошень, які відображаються за межами блоку Shopping, наприклад, у Gmail.

Існуючим користувачам Merchant Center не доведеться робити нічого додаткового, щоб скористатися безкоштовними списками. А для роздрібних продавців, не знайомих із сервісом, процес реєстрації найближчими тижнями буде оптимізований.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *